Jump to content
Felipe Taekwon07

Respect with the customer

Recommended Posts

well I know we are in the beta, but in the customers that we are willing to buy the game, we need at least a bit of information.

What languages will the game launch? I live in Brazil here are thinking that will have legend in Portuguese could you confirm this Simon?

In Beta, nothing was said about the location of the server until launch day. but I as a Customer interested in the game when I launch, I would like to know what the servers will be, since the time zone can get in the way of wars.

1 hour ago, Felipe Taekwon07 said:

I hope this answers Simon, I'm not asking about launching or anything that might come out of your planning, I just need information. language and location of the server.

@[CM] Simon

They have already said the launch regions are NA and EU they are looking into other regions but at launch that’s it 

7 hours ago, Felipe Taekwon07 said:

well I know we are in the beta, but in the customers that we are willing to buy the game, we need at least a bit of information.

What languages will the game launch? I live in Brazil here are thinking that will have legend in Portuguese could you confirm this Simon?

In Beta, nothing was said about the location of the server until launch day. but I as a Customer interested in the game when I launch, I would like to know what the servers will be, since the time zone can get in the way of wars.

Rapaz eu entendo que você e muitas outras pessoas estejam interessadas em subtitles PT-BR mas na boa... Eles fizeram um trabalho tão lindo na tradução desse game do coreano pro inglês, nunca mais quero ver um português sujo e bugado igual os servidores BDO SA ... Se eles trouxerem um servidor com menor latência pra gente, ótimo ... Mas prefiro ver o jogo com diálogo decente (e mais fácil de procurar as coisas no data base) do que um google translate safado

Sem contar que assim ... pra adicionar tradução tem todo um trabalho envolvido, não é simplesmente apertar um botão e fica tudo pronto, se fosse fácil eles disponibilizavam logo de cara todas as línguas pro povo escolher né? 

Opinião minha, mmorpg sempre é melhor em inglês.

1 hour ago, RafaelNGP said:

Rapaz eu entendo que você e muitas outras pessoas estejam interessadas em subtitles PT-BR mas na boa... Eles fizeram um trabalho tão lindo na tradução desse game do coreano pro inglês, nunca mais quero ver um português sujo e bugado igual os servidores BDO SA ... Se eles trouxerem um servidor com menor latência pra gente, ótimo ... Mas prefiro ver o jogo com diálogo decente (e mais fácil de procurar as coisas no data base) do que um google translate safado

Sim eu entendo todo o trabalho que isso envolve, porem hoje temos jogos saindo Dublado então acho que devemos sim cobrar por pelo menos legendas. Mas como vc disse , tem que ser coisas de qualidade.

Mas Em uma coisa concordamos um servidor com menor latência seria perfeito. E uma forma para os Brasileiros estarem presentes nas Guerras também. Pois guerra 1 hora da manha é complicado para nos brasileiros.

Um servidor com baixa latência e uma forma de resolver o fuso horário . Não tenho duvidas que compraria o Jogo.

Mas ficar assim no escuro sem saber é complicado , não posso ficar cego pela vontade jogar, e não cobrar tais coisas que seriam essenciais, como esse tipo de informação,que ao meu ver são básicas.

• Like 1

Cobra ai Felipe e vamos rezar para eles darem uma resposta, coisa que duvido muito. Rsrs. Ja ate pensei de comprar um pc pra jogar no server SA caso nao saia nada disso que vc falou pra nós. 

You haven’t spent a single dollar on this game yet so you are entitled to nothing. If you read the forum carefully then you would have noticed that a lot of info has been already shared like launch regions and languages. 

• Like 3

33 minutes ago, Rocketfuel77777 said:

You haven’t spent a single dollar on this game yet so you are entitled to nothing. If you read the forum carefully then you would have noticed that a lot of info has been already shared like launch regions and languages. 

I agree. People need to also use the damn search bar and stop askin the same questions a million times. Its 2018 and its almost like folks dont know how forums work which is insane!

• Like 4

7 hours ago, CrossHunter said:

Cobra ai Felipe e vamos rezar para eles darem uma resposta, coisa que duvido muito. Rsrs. Ja ate pensei de comprar um pc pra jogar no server SA caso nao saia nada disso que vc falou pra nós. 

Eu sai correndo do SA, a RedFox é uma piada. Joguei lá desde a beta do servidor e digo que o negocio está ruim! O servidor é horrível, não é incomum você levar dc ou ter problema com rollback, tem dia que o jogo te desconecta e você não consegue entrar dnv por um certo tempo porque caiu tudo! Quando server era em miami não tinha tanto problema assim (só latência, mas ainda podia jogar tranquilo) agora tu reza pro negocio não cair kkkkkkk.

Sem contar que se tu precisar de suporte, ticket tu esquece que eles simplesmente não olham ... dá uma fuçada no forum do BDO SA pra ver a situação do povo...

• Like 1

16 minutes ago, RafaelNGP said:

Eu sai correndo do SA, a RedFox é uma piada. Joguei lá desde a beta do servidor e digo que o negocio está ruim! O servidor é horrível, não é incomum você levar dc ou ter problema com rollback, tem dia que o jogo te desconecta e você não consegue entrar dnv por um certo tempo porque caiu tudo! Quando server era em miami não tinha tanto problema assim (só latência, mas ainda podia jogar tranquilo) agora tu reza pro negocio não cair kkkkkkk.

Sem contar que se tu precisar de suporte, ticket tu esquece que eles simplesmente não olham ... dá uma fuçada no forum do BDO SA pra ver a situação do povo...

Vesh e eu também esta ate pensando em ir para la também.

Aqui tem uns caras sem noção, nem vale. Pena responder .

Como vc que vai comprar um jogo , usar seu dinheiro não pode querer nada Kkkk

Por pessoas assim que eles não estão nem Ae pra gente.

• Like 1

7 hours ago, Rocketfuel77777 said:

With that attitude he never will spend. You would make a bad merchant.

1 hour ago, Namus said:

With that attitude he never will spend. You would make a bad merchant.

Ironically enough, I work in sales.

I’m tired of people who are absolutely entitled to nothing and just come here constantly whining about things without making even the tiniest effort to browse through the forums before posting. 

1 hour ago, Rocketfuel77777 said:

Ironically enough, I work in sales.

I’m tired of people who are absolutely entitled to nothing and just come here constantly whining about things without making even the tiniest effort to browse through the forums before posting. 

Well he does have a point about servers. There where EU beta signups since start and then once beta finally goes up we learn that its US server and US store only... On other things he mentioned i agree he should have researched.